منتدى ذهـــــــب لكل العرب

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Salamo3lekobsm3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Salamo3lekobsm3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
هـــــــــــام ! أعضــاء و زوار المنتدى.. المرجوا الدخول هنــــــا
__ ______________________________

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!!

كاتب الموضوعرسالة
abdelrahman alex
عضو جديد
عضو جديد

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Empty
مُساهمةموضوع: حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!!   حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Emptyالجمعة فبراير 03, 2012 8:01 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

.قبل بدأ الموضوع أتقدم بالحداد علي أرواح كارثة بورسعيد.
بالمناسبة ده أول موضوع ليا في المنتدي يارب يفيدكو بأي حاجة بس إن شاء الله تكملوا الموضوع لحد الاخر
أنا قبل ماسجل في المنتدي كنت ببحث فيه عن موضوع مماثل بس مالقيتش فعشان كدة سجلت عشان أفيدكو بإذن الله وأفيد نفسي
بس والله لو ماكنش فيه إفادة ماكنت حطيته أصلا بس عشانكوا وعشاني وعشان كدة سجلت أصلا
نتوكل علي الله
أولا الشرح بالكتابة والصور :
الموضوع عبارة عن موقع جديد مثل الفيسبوك وتويتر وهذه المواقع ، هذه المواقع تجذب إليها الملايين سنويا ولو جينا نبص للحكاية ديه حنلاقي كل ده بسبب الاعلانات - وهو ده موضوع اليوم .
الموقع حيفتح أبوابه 2012/4/9 إن شاء الله ديه الفترة اللي إنت من خلالها حتقوم بدعوة الاشخاص للاشتراك في الموقع تحتك وكل واحد بييجي بيتحسبلك وكذلك هو كمان لما بيجيب واحد بيتحسبلوا ويتحسبلك كما هو موضح بالصورة :

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Grzkgt59r8b4_t

ملحوظة :
اللي تحت اللي تحتيك بيتحسبلك لغاية عدد الاشخاص اللي تحتيك علي طول
مثال :
أنا ضايف 3 يبقي يتحسبلي فقط 3 تحت كل واحد فيهم يعني لو اللي تحتي ضاف4 ,انا كل اللي طايفهم عندي 3 يتحسبلي 3 بس .
إنت كدة تعتبر من مؤسسي الموقع وفي نهاية كل شهر بعد إفتتاح الموقع الشركة حتاخد من الارباح 50% والمؤسسين اللي هم إحنا حياخدوا 50% بإذن الله .
ثانيا عملية التسجيل :
- ملحوظة هامة : أرجو عدم تغير رابط التسجيل تقديرا لمجهودي والتسجيل تحتي
أولا نضغط علي الصورة التالية:

http://signup.wazzub.info/?lrRef=54dee

لما تطلعنا الصفحة ونعمل سكرول لتحت حنلاقي الصورة ديه نتبع الخطوات :

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Pkca1frnwuac_t

وبعد كدة بتطلعلنا رسالة شكر وبيطلب منك تأكيد من الميل ......... بنروح نأكد من الميل وعد كدة نروح للصفحة بتاعت التسجيل تاني ونضغط علي المفتاح كما هو موجود في الصورة

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! 4tf90v23hh2b_t

حتظهر لنا الصفحة ديه

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Tdrdpnc1er18_t

بعد مانخش بقا وصلنا للمهم

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! Qm8whcwy83wy_t

1- لو عاوز تعمل تسجيل خروج
2- لو عاوز تعمل دعايا لنفسك عب تويتر
3- لو عاوز تعمل دعايا لنفسك عبر فيس بوك
4- أسئلة وأجوبة
5- ده بقي بيحسبلك فلوسك بعدد الناس اللي تحتك
6- دعايا عبر البلوج
7- تغيير الباسوورد

ملحوظة رقم 5 :
تعرف الناس اللي تحت اللي تحتيك في الصورة التالية :

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! W328p5njfqtf_t

وآخر حاجة في الشرح فيديو ملخص عن الكلام ده كلو

[video]https://www.youtube.com/watch?v=GdcpnAJV6pM[/video]

يارب الموضوع يكون عجبكوا ويارب تجربوا كمان وبعدين إنتوا جربتوا كتير حجات وما نفعتش مش حتخسروا بالعكس إنتوا حتكسبوا وحتدعولي إن شاء الله

في رعاية الله وأمنه
حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! U7po9d7441tn_t حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! U7po9d7441tn_t حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!! U7po9d7441tn_t

حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!!
» حصري إحصل علي مرتب شهري داااااااااااااااائم + أفضل شرح في المنتديات !!!
» مرتب شهري بدون مجهود اغتنم الفرصه واحجز مكانك
» فرصه العمر ما تضيعها ابداااااااا لتربح مرتب شهري ثابت من الانترنت
» فرصة العمر : سجل بشركة club shop و اربح مرتب شهري ثابت بآلاف الدلارات