منتدى ذهـــــــب لكل العرب

عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت Salamo3lekobsm3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا

عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت Salamo3lekobsm3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
هـــــــــــام ! أعضــاء و زوار المنتدى.. المرجوا الدخول هنــــــا
__ ______________________________

عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت

كاتب الموضوعرسالة
piocivil
عضو جديد
عضو جديد

عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت Empty
مُساهمةموضوع: عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت   عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت Emptyالإثنين فبراير 06, 2012 7:59 am

sunny انا مش هقولك اقسم بالله العظيم ان الحوار ده جامد بقه ومفيش لا قبله ولا بعده ولا هحلفلك ولا هعمل عليك حوارات الناس التافهة اللى بيشتغلوك والاخر يكسبوا من وراك .. صحيح انا برده عامل الموضوع ده علشان انت لو سجلت معايا انا هكسب برده بس انا عايز اقول ان انا عملت ليا قاعدة اعضاء كبيرة جدا بس اجانب وهى شغاله لوحدها دلوقتى اقصد بتزيد لوحدها لان المشتركين الاجانب استوعبوا الموضوع بسرعه وشغالين فيه زى النار بس بجد انا برده مستخسر ان الناس فى مصر او العرب عموما ميعرفوش يحصلوا على الفرصة السهله جدا واللى هتوفرلهم دخل ثابت بدون لا رسوم اشتراك ولا ضغط على اعلانات ولا تعب ولا ارهاق ولا نصب ..احب اقول اخيرا انى معايا دلوقتى 300 عضو فى اسبوعين فقط اظنك فاهم يعنى ايه 300 عضو فى اسبوعين والمعدل الحمد لله بيزيد بشكل مذهل والحمد لله اولا واخيرا ...... دى كانت مقدمة وبالنسبه للموضوع بتاعى فأنا كنت عايز اعرضه هنا لكن للاسف معرفتش المهم ان الموضوع معروض بالتفصيل الممل والصور فى منتدى كليه التجارة جامعة المنصورة , ولكن قبل ما اعرض اللينك عليك لازم تعرف انك بمجرد قراءتك للموضوع فأنت مشترك معانا كده كده لأنها بجد فرصة متتعوضش وليها زمن محدد ... وعلى فكرة انا كمان بقول للادمن هنا وكل الاعضاء لو عايز تتأكد من امانه وصدق الموضوع بعد ما تشوفه فالنت متاح قدامك تقدر تدخل على المواقع اللى بتحدد مدى مصداقيه المواقع وكثافة الزوار والتقدم فى الترتيب العالمى يوميا ... احب اقول اننا وصلنا الى مليون و300 الف عضو فى 7 اسابيع واخيرا ده لينك الموضوع كاملا على منتدى كليه التجارة -جامعة المنصورة .. http://www.tegaraworld.com/vb/t-25748.html

عاااااااجل ولمده محددة .. يستحق التثبيت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» phd-bux الشركة الاصدق على الاطلاق باثبات الدفع ( ارجو التثبيت )
» الشركة الصادقة ptclatino PTC + إثبات الدفع (أرجو التثبيت)
» الشركة الجديدة الممتازة globalpaid-bux +إثبات الدفع( أرجو التثبيت )
» تعلم كيفيه جني المال من الانترنت شرح تفصيلي للمبتدئين أرجو التثبيت
» الشركة الصادقة marihuanabux مع إثبات الدفع. انضم الآن. أرجو التثبيت